Το Νησί μου

Το αεροπλάνο έστριψε ελαφρά προς τα δεξιά και μπορούσα πια να διακρίνω ένα-ένα τα κτίρια της πόλης, λίγο πριν προσγειωθούμε στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης. Από τότε, που πέρασα φοιτητής στην Θεσσαλονίκη, έχω προσπαθήσει να βρίσκομαι συχνά στο νησί. Ήταν η πρώτη φορά, μετά από πολύ καιρό, που είχα να έρθω για πάνω από τέσσερις μήνες.

Θυμάμαι στο Λύκειο, πόσο έντονη ήταν η επιθυμία μου να φύγω! Να γνωρίσω νέα μέρη, να ξεκινήσω μια νέα ζωή. Όχι μόνο εγώ, άλλα και αρκετοί φίλοι μου ένοιωθαν όπως κι εγώ. Ωστόσο κάτι ανεξήγητο με τραβάει πια εδώ! Δεν μπορώ να καταλάβω τι. Άλλα «αυτό» είναι που με κάνει να θέλω πως και πως να βρεθώ στην Μυτιλήνη και να μην θέλω με τίποτα να την αφήσω πίσω. Είναι ανεξήγητο γιατί είμαι βέβαιος, ότι στην συγκεκριμένη περίοδο της ζωής μου δεν μου προσφέρει αυτά που θέλω (και ίσως αναλύσω σε άλλο post), επαγγελματικά ή ακαδημαϊκά.

Χιλιάδες εικόνες περνούν από τα μάτια μου, όλες γνώριμες , σου φέρνουν στο μυαλό αναμνήσεις, παρατηρώ αλλαγές, που συνέβησαν την περίοδο που έλειπα, ακόμα και μυρωδιές. Το ξέρατε ότι η Μυτιλήνη «μυρίζει» διαφορετικά απ’ ότι η Θεσσαλονίκη; Αλήθεια. Άνθρωποι, που μπορεί να μην τους λες τίποτα παραπάνω από μια καλημέρα και σου είναι οικείοι, η οικογένεια σου, οι φίλοι σου.

Είναι κάπου είκοσι μέρες που θα βρίσκομαι εδώ και ήδη δεν ξέρω τι θέλω να πρωτοκάνω. Είναι τόσα πολλά. Ίσως απλά  να προσπαθήσω να καταλάβω, τι είναι «αυτό», που με τραβάει στην Μυτιλήνη, να την ζήσω για να τα καταφέρω. Αν και νομίζω πως δεν θα καταλήξω σε τίποτα περισσότερο από το ότι εδώ είναι το σπίτι μου. Κι αυτό τα λέει όλα.

Καλό Πάσχα!

[photo via]

Το Νησί μου

Σχολιάστε

